جملات تنهایی و در هم

تنهایی های من . . .

جملات تنهایی و در هم

 تنهـایی یعـنی هیچ وقــت کسی نباشه اشکات رو پاک کنه…
تنهـایی یعـنی تو جاده بدون مقصـد…
تنهـایی یعـنی ندیدن روزهای خوب…
تنهـایی یعـنی نداشـتن سنــگ صـبور…
تنهـایی یعـنی جشـن تولد با قـرص خواب…
تنهـایی یعـنی سـر سـفره عـید تنهـای تنهـا…

**

در وصف حالم همین سه کلمه کافیست :
لبخندم درد می کند !

**

دنیـــــا ، تنهایی های زیادی داره ؛
اما ،
تنهاییِ مَــن دنیایی داره…

**

تنهایی همان مرگ است که رو دربایستی دارد !

**

تنهایی آنجایی ست که نبودنت آه هیچکس را بلند نکند !

**

اگه باتری موبایلت خوب شارژ نگه میداره ، به جای اینکه به جون کارخونه سازنده دعا کنی یه فکری به حال تنهاییت بکن !

**

تنهایم ، اما دلتنگ آغوشی نیستم ! خسته ام ، ولی به تکیه گاه نمی اندیشم ! چشم هایم تر هستند و قرمز ، ولی رازی ندارم ! چون مدتهاست دیگر کسی را "خیلی" دوست ندارم .

**

همیشه باید کسی باشد تا بغض هایت راقبل ازلرزیدن چانه ات بفهمد...

**

من…!

مرا که میشنـاسی؟! خودمم

کسی شبیه هیچکس!

کمی که لابه لای نوشته هایم بگردی پیدایم میکنی

مهربان، صبور، کمی هم بهانه گیر 

اگر نوشته هایم را بیابی ، منم همان حوالی ام!!

دری هستم

که می‌توانست به آسمان باز شود

اگر لولایش به زمین

چفت نبود...

**

شب ها وقتي مي خواي بخوابي

مي بيني کسي رو نداري که بهت فکر کنه

اينجاست که مي فهمي تنهايي

**

تمام جهنم در یک کلمه وجود دارد : “تنهایی”

**

تنهایی یعنی :
خودت بنویسی و خودت هم خوشت بیاد !

**

اینایی که اس ام اس های ایرانسل رو تا آخر میخونن ، بهشون نخندید ، نگید اینا دیگه چه بی کارایی هستن !
اونا خیلی تنهان ! درکشون کنید 

**

ﺣﺎﻝ ﻣﻦ ﺧﻮﺏ اﺳﺖ ، ﻛﻤﻲ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﺮ اﺯ ﺩﻳﺮﻭﺯ
ﻭﻟﻲ ﻟﺒﺨﻨﺪﻱ ﺩﺭﻭﻏﻴﻦ ، ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺮ ﻟﺒﺎﻧﻢ ﻫﻨﻮﺯ …

**

در این هیاهوی خلق

که پُتک بر آرامش ات میزند

دلم پیاده رویی میخواهد , بارانی!

دست خودم را بگیرم

برویم صحبت کنان

تا انتهای گریستنِ آخرین ابرِ زندگی!

**

کسی که تلاش میکند همه را شاد نگه دارد
و همدم همگام است،
همیشه خودش تنها ترین تنهاست 
عجیب است اما حقیقت دارد...{-15-}

**

این روزها
اگر خون هم گریه کنی
عمق همدردی دیگران با تو
یک کلمه است:
" آخی "

**

سلامتیه کسایی که هیچکس دوسشون نداره و اونها هم دیگه توقع دوست داشتن رو از کسی ندارن به سلامتی خودم

**

برف می‏بارد

به آخر خیابان رسیده ‏ام

پشت سرم را نگاه می‏ کنم و رد پای تنهایی ام را می ببینم

که از دوردست ها شروع شده است

**

روزگار اینسان که خواهد بیکس و تنها مرا

سایه هم ترسم نیاید دیگر از دنبال من

**

آهای سهراب !
قایق دیگر جوابگو نیست . . .
کشتی باید ساخت
اینجا مثل من تنها زیاد است !

**

تنهایی یعنی وقتی صحبت از مسافرت رفتن میشه ، اولین چیزی که به ذهنت برسه این باشه که هندزفری یادت نره . . .

**

تنهایی یعنی اینکه اگه تا یه هفته گوشیتو خاموش کنی برات مهم نباشه

**

تنهایی یعنی تو اتوبوس دانشگاه همه دو نفری نشستن و تو هستی و هندز فریت !

**

دلم برای حضور غیاب مدرسه تنگ شده …
انگار اون موقع برای کسی مهم بود که باشیم یا نباشیم

**

غربت آن نیست که تنها باشی / فارغ از فتنه ی فردا باشی
غربت آن است که چون قطره ی آب / در به در ، در پی دریا باشی
غربت آن است که مثل من و دل / در میان همه کس یکه و تنها باشی

**

یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمی پرسه که آدم شک میکنه نکنه مرده و خبر نداره .

**

دلم میخواهد
چند وقتی کرکره دلمو بکشم پایین
یه پارچه سیاه بزنم درش و بنویسم:
کسی نمرده
فقط دلم گرفته

**

مرا که هیچ مقصدی به نامم …
و هیچ چشمی در انتظارم نیست را ببخشید !
که با بودنم ترافیک کرده ام !

**

تنهایی یعنی یک نفر خیلی کم است !

**

میخواهم از درد بگریزم ولی درد بدون من تنها میماند ؛ که این خود درد دیگری است !

**

تنهایی یعنی
نه کسی عاشقت باشه نه عاشق کسی باشی

نه دلیلی واسه زندگی نه دلیلی واسه مردن

نه امیدی واسه فردا نه خاطره خوبی از گذشته

تنهایی یعنی

فقط شبها تو خواب بتونی گریه کنی

درداتو فقط خودت بدونی

دنیا برات زندان باشه

تنهایی یعنی

بدشانسی

بدبختی

گریه

تنهایی یعنی

من!!!

**

فکرشو بکن...!
این همه حرف رو کیبورد باشه

ولی تو نتونی اون چیزی رو که میخوای

اون چیزی که ارومت میکنه

اون چیزی که حرفه دلته رو

تایپش کنی...!

بسلامتی حرفای دلمون که هیچکس ازش خبر نداره!!

**

اینایی که تو پارک تنها یه گوشه میشینن و هندزفری تو گوششونه!!
اینایی که تو خیابون همیشه سرشون پایین میندازن و راه میرن!!

اینایی که دیگه چیزی خوشحالشون نمیکنه!!

اینایی که دیگه هیچی واسشون مهم نیست!!

اینایی که دلشون واسه هیشکی تنگ نمیشه!!

اینارو خیلی مواظبشون باشید

اینا همونایی هستن که هیچی واسه از دست دادن ندارن

چون به هرچی که میخواستن نرسیدن!!!

**

این روزا توپِ توپم اما پنچرِ پنچر !

**

تنهایی را باید با خط بریل می نوشتند

شنیدنش کافی نیست ، باید لمسش کرد . . .

**

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد ، وسعت “تنهایی” م را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من ، گریه پنهانیم را حس نکرد . . .

**

بلندترین شاخه ی درخت ، یک واژه را می فهمد ، و آن هم “تنهایی” ست

**

این روزها که می گذرد

یک ترانه تلخ

قصه ی تنهایی های مرا می سراید

سمفونی گوش خراشی است

روزهاست پنبه دگر فایده ندارد

……باید باور کنم

تنهایم

**

درد غریبیست “تنهایی” و بی کسی ، امان از دلی که دلبر ندارد . . .

**

اگه از خونه زدی بیرون، و صد متر جلوتر یادت افتاد که تلفونتو جا گذاشتی
و بر نگردی برش داری، یعنی‌ تنهایی‌ آقا، تنها…

**

چه سخت است تشییع عشق روی شانه های فراموشی، وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست تا رهگذری بر بی کسی فاتحه بخواند!

**

تنهایی یعنی اگر هزار بار هم از اول تا آخر لیست شماره های موبایلت رو چک کنی ، نتونی یک نفر رو پیدا کنی که باهاش درد و دل کنی.

**

تنهایی یعنی گاهی وقتا دلت اینقدر بگیره که هیچکی نتونه حالتو خوب کنه ، خودتم دلیلشو ندونی ....

**

مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم
نه از رفتن کسی دلگیر ، بی کسی هم عالمی دارد .

**

دلم خوش نیست غمگینم . . .

کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند . . .

کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :

عجب احساس زیبایی … ! تو هم شاید نمیدانی … !

**

تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل ، بی‌بهانه ، یه دفعه‌ای ، نصف‌ شبی

عجیب آدم رو آروم میکنه…

**

معلمم بخاطر برگ سفید نقاشی ام مرا تنبیه کرد

اما من درون دفتر نقاشیم بی کسی خودم را کشیده بودم !

**

سیگار هم نشدیم !
که ترک کردنمون سخت باشه . . . !

**

یه شباهت خاصی من احساس میکنم

بین نیمه گمشدم و تیکه آخر رانی هلو

لامصب به هیچ کدومشون دست پیدا نمی کنم !

**

تنها که باشی دوست داری یکی صدایت کند حتی به اشتباه!!!!!!

**

تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی…

تنهایی همان دلتنگی نیست…

در دلتنگیها کسی حضور دارد

**

تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه

که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته…

**

چه یه وجب… چه صد وجب…

تنهایی یه دنیاست!

**

من تنهـــــــایی را دوســــت دارم…

تنها کِ باشی ۱۰۰ سال یه بار موبایلت رو می زنی تو شارژ…

تنهآ کِ بآشی قهوه ات هرگز سرد نمی شود …

تنهآ کِ بآشی نور زیآد است …

تنهآ کِ بآشی دیرتر شب می شَود …

تنهآ کِ بآشی همه خُوشحآلنَد …

تنهآ کِ بآشی موهایَت رآ مُرتب نمی کنی …

تنهآ کِ بآشی شیشه عَطرِت پربآقی می ماند ..

تنهآ کِ بآشی بهمن هم مارلبروست . . .

تنهآ کِ بآشی هیچ چیز خنده دآر نیست . . . !

تنهایی خوبـــــــــــه …

**

به سلامتی خودم که چه باشم و چه نباشم

واسه کسی مهم نیستم !

**

تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی

تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن …

**

چه کسی گفته که من تنهایم ؟

من ، سکـوت ، خاطرات ، بغض و اشک همیشه با همیم …

بگذار تنهایی از حسودی بمیرد !

**

تنهایی را دوست دارم

بی دعوت می آید، بی منت می ماند

بی خبر نمی رود!

**

تنهایی یعنی شب که می خوای بخوابی

به گوشیت می گی شب بخیر

**

تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد

**

تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم

گردن هیچکس تاب این همه سنگینی را ندارد

**

مـــن برای تنهــــــــــــــــا نبـودن

آدم های زیادی دور و برم دارم

آن چیزی که ندارم کسی برای بـا هــــــــــــــــم بـودن است

**

اگر هر لحظه ﺻﺪﺍﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺭو ﮐﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ

ﮐﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ بشی برات ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ اوﻣﺪﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ

ﺑﻪ ﮔﻮﺷﺖ ﺷﮏ ﻧﮑﻦ ﺑﻪ ﺩﻟﺖ ﺷﮏ ﮐﻦ ﺩﻟـــﺖ ﺗﻨﻬـــــﺎﺳﺖ

**

هر که در سینه دلی داشت به دلداری داد

دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

**

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد

به خاطر بیاور که خدا بهترین های دنیا را تنها آفریده

**

تنهای تنها نیز شوم

بیکس و رسوا نیز شوم

باز هم آرامم

خدا را دارم

**

آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست
غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست

**

یکی به جرم تفاوت تنهاست و یکی به جرم تنهایی متفاوت …

زندگی رقص واژگان است …

**

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم…

**

من حالم اونقدرام که فکر میکنی خوب نیست ...
تابلوئه فتوشاپه !

**

دیگه گوشیم هم داره میشه مثل یخچال
همینجوری از تو جیبم درش میارم منو رو باز میكنم تو منو چپ و راست میرم بعد بدون اینكه هیچ برنامه ای باز كنم خیلی شیك قفلش میكنم میذارم جیبم
میترسم دیگه بعد یخچال و گوشی به كیف پول یا لب تاپم این حسو پیدا كنم

**

بعضـــی ها شبــــا با موهای عشقشون بازی میــــکنن تا خوابشـــون ببـــره...
بعضـــی ها هـــم مث من با چراغ قوه ی موبایلـشــــــون ... :| :|
نـور میندازم تو چشــم پشــه ها 

**

بعضی‌ انسان‌ها با چشمهاشون گریه نمیکنن ، پا میشن ، یه سیگار بر میدارن و میرن تو بالکن . . .

**

خدایا ...

"تنها"نگذار...

دلی راکه هیچكس

"دردش" رانمیفهمید...

**

هرکه راهیچ به کف نیست ، به دل آهی هست . . .

**

همیشه گفتم :

ﻫﻮﺍﯼ ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻨﺪﻥ ﻭ ﻣﯿﺨﻨﺪﻭﻧﻦ ﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷـــﯿﻦ

ﺁﺧﻪ ﺍﯾﻨﺎ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﻏﺼﻪ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ

**

این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
......باید باور کنم
تنهایم

**

همه در دنیا کسی دارن برای خودشان
“خسرو”و”شیرین”
“لیلی”و”مجنون
“رامین”و”ویس”
“پیرمرد”و”پیر زن”
“تو”و”اون”
“من” و “تنهایی”

**

اگه باتری موبایلت خوب شارژ نگه میداره ، به جای اینکه به جون کارخونه سازنده دعا کنی یه فکری به حال تنهاییت بکن !

**

ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﺮﺍنسلت ﺭﻭ به ﺟﺎﯼ ۱۴۴ ﺑﺎ ۱۴۱ ﺷﺎﺭﮊ ﮐﻨﯽ ! .

**

یه وقتایى حس آخرین بیسکویت مونده تو بسته ساقه طلایی رو دارم !
شکسته و تنها …

**

هرچقدر که آدمها رو بیشتر میشناسی ، تنهاییت دلچسب تر میشه !

**

یه دوست دختر هم نداریم برادرزاده ی ۷ سالمون نیاد بگه عمو فکر کنم هیشکی تورو دوست نداره...

**

یه دوست دختر هم نداریم تو دفتر خاطراتش از ما هم بنویسه!

**

یه دوست دختر هم نداریم وقتی حوصلمون سر می ره زنگ بزنیم بهش صحبت کنیم!

**

یه وقتایی دیگه حسش نیست غصه بخوری
رسما” غصه تو رو میخوره

**

یه دوست دختر هم نداریم شبا با اسب سفید بریم تو خوابش

**

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:,ساعت9:44توسط یونس |